ÖĞLE / AKŞAM YEMEKLERI
Saf Protein ve Atak Günleri



- ÇORBALAR : TAVUK , ET , BALIK  , içine koyacağımız ( Defne , kekik , Kereviz sapı , 1 SOĞAN)  la haşlayarak , piştikten sonra aromat demetini içinden çikartıp et ,tavuk balık parçaları ile , yumurta ve limonla yapacağınız terbiyeli sosla tüketebilirsiniz.

- IZGARALAR : Dana , Bonfile , kuşbaşı , kıyma ,  et , tavuk , hindi ( kanat ve derisi Hariç ) her turlu sakatat , köfte  ( ekmek yerine yulaf kepeği kullanılabilir gün içinde kullanılabileceğiniz miktarı geçmemek kaydı ile )

Izgaraların yanında Hardal , 3 minik Salatalık ve biber turşusu yenebilir

PEYNIR / YOĞURT

1 YK yağsız LOR peyniri , süzme yoğurt , tarçınlı ya da aromalı , tatlandırıcılı yoğurtlar

YUMURTA

Sabah yenmediyse Omlet , Çılbır , kıymalı , karidesli , lor Peynirli yumurta olarak pişirilebilir.

YULAF KEPEKLI URUNLER

1 Dilim Dukan  Ekmek , Dukan Krep çeşitli kıymalı soslarla , yoğurtlu , kebap altlığı olarak kullanılabilir.

TATLILAR

Sütlü tatlılar , tatlandırıcı ve 1 tatlı Kaşığı Mısır nişastası ile pişireceğiniz Muhallebi ler , içine her türlü aromayı da katabilirsiniz.

IÇECEKLER

Çay , kahve , bitki çayları
Soda , light ( tatlandırıcılı ) sodalar , ice tea light
Ayran , Kefir

Su günlük en az 1,5 litre  , içine Salatalık parçaları , limon dilimleri , nane , karanfil , tarçın , türlü  aromalarla zenginleştirebilirsiniz

Listedekilerden istediğinizi seçebilir ya da açlık durumunuza göre hepsini bir tüketebilirsiniz.