ÖĞLE / AKSAM YEMEKLERI
Protein + Sebze Günleri

 

ÇORBALAR : TAVUK , ET , BALIK , içine koyacağımız ( Defne , kekik , Kereviz sapı , 1 SOĞAN) la haşlayarak , piştikten sonra aromat demetini içinden çikartıp et ,tavuk balık parçaları ile , yumurta ve limonla yapacağınız terbiyeli sosla tüketebilirsiniz.

IZGARALAR

Dana , Bonfile , kuşbaşı , kıyma , et , tavuk , hindi ( kanat ve derisi Hariç ) her turlu sakatat , köfte ( ekmek yerine yulaf kepeği kullanılabilir gün içinde kullanılabileceğiniz miktarı geçmemek kaydı ile) Izgaraların yanında Hardal , 3 minik Salatalık ve biber turşusu yenebilir

SEBZE YEMEKLERI

1 Soğan ve 1 Yemek kaşığı salça ile yapacağınız kıymalı, etli , etin yağıyla , ya da 2 yemek Kaşığı Zeytinyağ ile pişireceğiniz zeytinyağlı sebze yemekleri

PEYNIR / YOĞURT

1 YK yağsız LOR peyniri , süzme yoğurt , tarçınlı ya da aromalı , tatlandırıcılı yoğurtlar

YUMURTA

Sabah yenmediyse Omlet , Çılbır , kıymalı , karidesli , lor Peynirli yumurta olarak pişirilebilir.

YULAF KEPEKLI URUNLER

1 Dilim Dukan Ekmek , Dukan Krep çeşitli kıymalı soslarla , yoğurtlu , kebap altlığı olarak kullanılabilir.

TATLILAR

Sütlü tatlılar , tatlandırıcı ve 1 tatlı Kaşığı Mısır nişastası ile pişireceğiniz Muhallebi ler , içine her türlü aromayı da katabilirsiniz.

IÇECEKLER

Çay , kahve , bitki çayları Soda , light ( tatlandırıcılı ) sodalar , ice tea Ayran , Kefir Su günlük en az 1,5 litre , içine Salatalık parçaları , limon dilimleri , nane , karanfil , tarçın , türlü aromalarla zenginleştirebilirsiniz

Listedekilerden istediğinizi seçebilir ya da açlık durumunuza göre hepsini bir tüketebilirsiniz.